Blogu lu zzzop

Eu am blog!

Puhăceni vara 2008

with 6 comments

După cum ziceam, în vara lui 2008 am fost mult mai des în Puhăceni.

Din moment ce treci de or. Anenii Noi, încep să răsară o mulţime de peisaje (cu sau fără Nistru) care-ţi bucură ochii. Pe un deal de lîngă s. Speia ne oprim obligator de fiecare dată, deoarece nu am mai văzut Nistru să şerpuiască aşa cum o face aici.

17

De obicei mergem cu maşina, 5-6 persoane pe 2-3 zile, însă ultimul timp au început să apară tot mai mulţi doritori, majoritatea după ce văd pozele. După cum ziceam, corturile le instalăm chiar pe mal, apa o luăm de la o fîntînă din sat, mîncarea o facem la foc.

15

Spaţiu ajunge pentru toţi, principalul e să nu lăsaţi gunoi în urma voastră, că ajunge şi gunoiul pe care-l lasă cei din sat. Vineri şi sîmbătă oameni nu prea observi, însă duminică e ziua picnicurilor şi se face impresia că pe mal vine tot satul. Instalăm corturile destul de departe de „plaja centrală”, încît să nu ne deranjeze „aborigenii”.

23

Cu cît mai mult te îndepărtezi de sat (indiferent în care direcţie, de-a lungul rîului), cu atît mai multe peisaje noi şi diferite descoperi.

32

62

71

8

91

10

De cîteva ori am încercat să pescuim, însă fără mari succese. În schimb, localnicii pescuiesc şi ziua şi noaptea. Într-o noapte, stînd lîngă foc, am observat o luminiţă care plutea pe apă. Fiind ameţiţi de aerul curat din acea noapte, fiecare venea cu teoria lui despre provinienţa şi scopul apariţiei acelei luminiţe: începînd cu extratereştri şi finisînd cu o motocilcetă care a căzut în apă. De fapt erau doi pescari într-o barcă, care încercau să prindă somni cu o lanternă şi o suliţa. Un localnic ne-a povestit despre un somn de vreo 3-4 metri, pe care pescarii au încercat să-l prindă cu o furcă, însă furca s-a rupt şi somnul a scăpat cu tot cu o bucată de furcă înfiptă în el.

52

Primul lucru pe care-l vezi, dacă te trezeşti pe la 6 dimineaţa:

111

Dacă tot atunci te întorci spre dreapta:

12

Spre stînga:

13

Sub nas:

14

Cine nu se satură de somn noaptea, doarme pe plajă. Atrageţi atenţie la „calitatea” nisipului!

16

Written by zzzop

18 februarie, 2009 la 13:59

Publicat în Diverse

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. shiniva o prapadit capu:))))

    kirpi4

    18 februarie, 2009 at 14:14

  2. Blogu’ tău, încet-încet, se cere întitulat: „instrument de tortura pioniereasca pe timp de iarna”
    :)

    kirpi4

    18 februarie, 2009 at 14:17

  3. foarte faine pozele! esti adevarat promotor al turismului.
    totusi, o chestie deranjanta am citit. voi pescuiatiiiiiiiiii??????????
    adica, voi incercati sa fraieriti creierasul ala minuscul al pestisorilor ca sa-i prindeti si apoi sa-i digerati fara mila, cand exista mijloace alternative de alimentare?????????

    Lora

    18 februarie, 2009 at 19:00

  4. eu sunt din puhaceni…veniti la noi sa va odihniti! nu o sa regretati

    alexei croitor

    4 iunie, 2009 at 11:05

  5. eu tot is din Puhaceni… merci ca promevezi satul nostru in directie turistica, merita oricum. va mai asteptam, si poate chiar ne intalnim in jurul unui rug, pe melodia unei chitari :)))

    Stasii Stanislav

    5 iunie, 2009 at 19:34

  6. totul e frumos si bine aici..eu tot sunt din puhaceni…dar ceva nu am inteles si nu prea mi-a plakur…a-ti numit cumva pe lokuitorii din acest sat ”aborigeni”:o X(

    dima g.

    4 mai, 2010 at 14:09


Lasă un comentariu