Blogu lu zzzop

Eu am blog!

Puhăceni iarna 2009

with 4 comments

Încă anul trecut mă gîndeam că ar fi frumos de dus în Puhăceni iarna, să văd cum arată aceste locuri acoperite de zăpadă. Iarna trecută nu s-a primit, iarna asta s-a primit însă fără zăpadă. Un motiv în plus ce ma făcut să vreau să plec din Chişinău a fost ziua îndrăgostiţilor, care nu-mi place. Posibil deoarece am primit prea puţine „valentinşi” în liceu, posibil deoarece nu pot suporta putoarea ipocriziei, posibil deaoarece Chişinăul e prea aglomerat în timpul sărbătorilor, posibil toate acestea luate împreună.

Erau idei să mergem cu corturile, însă încă nu suntem pregătiţi pentru asta. Am dormit în sat, într-o căsuţă ce se află chiar pe malul Nistrului.

11

Am simţit multe din frumuseţile vieţii de iarnă într-un sat din R. Moldova, unul din acestea fiind drumurile.

22

Ne-am primblat pînă la locul unde de obicei instalăm corturile, să vedem plaja şi insulele.

31

Plaja nu am văzut-o deoarece era sub apă, în loc de insule am găsit o mulţime de copaci în mijlocul rîului.

41

Cam aşa arăta această insulă vara:

4-1

Iarna:

51

Vara:

5-1

Apa a crescut mult.

7-1

7-2

Am vrut să ne primblăm vreo 3km pînă la o pădure însă ne-am limitat cu căţăratul pe un copac.

7

61

9

Am mîncat frigărui, am privit Eurovision şi am dormit muuult.

Written by zzzop

16 Februarie, 2009 la 16:38

Postat in Diverse

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. moooor …de dor :)

    Tane4ka

    16 Februarie, 2009 at 16:52

  2. mda… cam urit arata iarna fara zapada, asteptam vara…

    Adrian

    16 Februarie, 2009 at 17:00

  3. boshete, lacrini, cortina.

    kirpi4

    16 Februarie, 2009 at 19:00

  4. Daca locul e frumos, e frumos in orice anotimp! Mie si acum mi-a placut, desi era frig. Oricum, incomparabil mai placut, chiar si pe timp rece, zapada etc, acolo pe mal, decat in Chisinaul asta murdar!
    O!

    Lora

    17 Februarie, 2009 at 21:36


Lasă un răspuns

