Blogu lu zzzop

Eu am blog!

Colaje din tinereţe

with 5 comments

Ieri mi-am amintit de existenţa unui site pe care nu mai intrasem de vreo doi ani. Am fost plăcut surprins să găsesc acolo două colaje făcute de mine prin 2002 – 2004. Am rîs, am răsfoit arhiva şi am mai găsit cîteva, am rîs şi mai mult.

Dacă tot se apropie 14 februarie… tadada! „Love is dead„. Nu ştiu ce ma inspirat, dar se pare că sufeream eu tare. LSD nu am incercat niciodată :)

dead

No Words„. Pe colajul de mai jos tre să daţi click ca să-l savuraţi în deimensiunea originală. Să fiţi atenţi, că o să trebuiască să mai faceţi şi scrolling pe orizantală :)

no-words-s1

Nu ştiu de ce, dar se pare că nu-mi prea plăcea muzica disco? „Disco sucks

disco-sucks

Îmi amintesc că fiecărui colaj trebuia neapărat să-i dau şi denumire. Cum fără! „Choose your way

choose

Inside„. Aici cred că e ceva cu diavolu’. Diavolu’ inside presupun :)

inside-high

Îmi pare că denumirile erau cam „emo”-iste. Cred că aş fi fost un true emo dacă acest curent apărea cînd aveam eu vreo 16 ani. „The end„.

theend

Următorul nu are denumire, da presupun că-i o continuare a colajului „The end”, să-i zicem „After the end” :)

21

Eeehh… bune timpuri erau, cînd nu aveai deadline-uri şi puteai să te ocupi cu prostii :)

Written by zzzop

12 Februarie, 2009 la 12:44

Postat in Diverse

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. bai, la mini undeva acasa mai erau nishte opere de arta din stilul dat, facute de tine sau de pabel, nu mai tyin minte. denumirea la unul din ele era kam sheva de genul „zzzop se sfadeshte cu apulina” sh acolo ashe un bred era disenat:)
    karo4e, uznaiu stili, uznaiu…:)

    kirpi4

    12 Februarie, 2009 at 12:53

  2. Maladetz zoopcik, pentru virsta si timpul cind le-ai facut is ok. da cam is turbate culorile…ma dor ochii sa ma uit la ele, cum s-ar spune la soare pot da la ele … oleaca mai putin.

    Nata

    12 Februarie, 2009 at 17:45

  3. nushtiu nika de LSD dar shtiu ca pe atunci era supraproductie de clei…

    Artur

    13 Februarie, 2009 at 03:03

  4. […] februarie, 2009 Bunul meu prieten Denis Graur recent a postat un articol / publicat un post numit Colaje din tinereţe. În acest post/articol sunt prezentate publicului larg sau îngust, altfel zis mai puţin larg, […]

    Post Response « ioBlog

    13 Februarie, 2009 at 15:31


Lasă un răspuns

