Blogu lu zzzop

Eu am blog!

Eheheeeeeeeey!

with 6 comments

Iaka mo rupt! Nu am ce face şi mo rupt să-mi fac blog! Eu am blog! Eu îs blogăăăăr!

Unu care-i Vlad Namaşco îmi tot zicea să-mi fac blog dar am ezitat mult, deoarece nu vroiam. Mă „scoteam” zicînd că nu o să am timp să scriu şi în general că nu-mi este interesant şi că toţi blogerii sunt nişte geeks care nu au alt mod mai interesant de a ucide timpul :)

Da iaka, mă scuzaţi, mo rupt şi mai mult vreau să fac un experiment să văd chiar cît o să mă rupă.

Promit solemn că o să scriu rar, posibil o să fie interesant doar persoanelor apropiate mie, deoarece nu am de gănd (presupun eu) să scriu despre politică, marketing, sex, lucru etc. Pentru început, o să încerc mai mult să adun o serie de poze + mici descrieri la ele, făcute de mine (sau prietenii mei) pe la Ţîpova, Nistru, Saharna ş.a. locuri frumoase unde ne petrecem noi zilele libere (mai mult vara) de vreo 2 ani încoace. După asta văd eu, poate scriu şi despre altceva.

Ura!

Written by zzzop

9 Februarie, 2009 la 21:42

Postat in Diverse

6 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ura tovarisi… Ura!!!

    Vladislav Namaşco

    10 Februarie, 2009 at 15:51

  2. Inchide blogu nna! unde te baji printre blogăăăări?

    kirpi4

    11 Februarie, 2009 at 13:54

  3. Kirpi4, taşi băi, şi nu vez că te-am băgat în blogroll! Bagă-mă ş tu pi mini ş taşi!

    zzzop

    11 Februarie, 2009 at 14:09

  4. shi di klaaaasnaaaaa :) yncă un geek şo făcut blog :)

    Artur

    11 Februarie, 2009 at 21:33

  5. Si mie imi plac blogurile fara tema si pline de non-sens interesant si s-ar parea ca tu esti pe calea cea buna .:)) Asa ca u better write more often, i am interested!:)

    Lora

    12 Februarie, 2009 at 15:47

  6. Eghegheiiiiii tvayu mati, pina cind imi place atmosfera :)

    Nata

    12 Februarie, 2009 at 17:47


Lasă un răspuns

